קידום ממומן בפייסבוק

ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

לשיווק במדיה החברתית התקשרו: 073-7608377

ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק – Facebook

הדרך המהירה, הפשוטה והזמינה לכל אחד לבחון בית עסק, היא ביקור בדף העסקי שלו בFacebook.
מסיבה זו, עלינו להתייחס אל הדף העסקי כמבוא הכניסה אל המשרד, החנות או המפעל.
עיצוב וניסוח של כל פוסט בתשומת לב מרבית, בהקפדה מדוקדקת על הפרטים הקטנים, מעניקים לדף העסקי
את החזות המרשימה והמתאימה לקהל היעד ולבית העסק עצמו.

תוכנית שיווק
פעילות שבועית
ויראליות
המרות גבוהות

הדרך המהירה לקבל פניות מהאינטרנט

דפים עסקיים איכותיים ומקצועיים, מאפשרים לנו להפעיל קמפיינים המייצרים בקשות בלתי פוסקות להצעות מחיר
 בפניה עם מוצרים ושירותים לקהל הרחב b2c, ובשילוב מדיות נוספות בפניה לעסקים בשיווק b2b.

קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק הוא דרך שיווקית מצויינת להגיע לקהל יעד ממוקד ולהרחיב באופן ניכר את מעגל הלקוחות המשלמים.

חברת בוסט מדיה מייצרת קמפיינים ממומנים בפייסבוק עבור עסקים מגוונים: בעזרת מודעות ממומנות המנותבות לבעלי פרופילים שמתאימים לאפיון הנבחר, ניתן לחזק את המיתוג העסקי ולעודד מכירות בקרב גולשים.

זהו אמצעי יעיל לקידום מכירות במיוחד תקופות של מבצעים חדשים ועלייה של קולקציות – המסייע למקסם את החשיפה של העסק לגולשים ולהפוך אותה לאפקטיבית.

מהו קידום ממומן בפייסבוק ולמה צריך אותו?

פייסבוק, על אף היותה רשת חברתית וותיקה – היא עדיין הרשת הפופולרית ביותר והיא מהווה פלטפורמה יעילה לפרסום עבור עסקים.

יצירת קשרים בין חברים ועמיתים היא חלק בלתי נפרד מההצלחה של כל עסק: תהליך של קידום ממומן בפייסבוק ישים את הדגש על חשיפה אצל בעלי עניין, כאשר היעד הסופי היא למשוך אותם אל האתר העסקי ולהגדיל את יחסי ההמרה שלו.

החשיבות של יצירת דף עסקי בפייסבוק

האפשרות של העלאת קמפיינים ממומנים בפייסבוק פתוחה אך ורק לבעלי דף עסקי, לכן גם אם לבעלי העסק קיים כבר פרופיל משתמש בפייסבוק, עליו ליצור עמוד הרשום כעסקי ולייעד אותו לפעולות השיווק השונות.

הנפרדות הזו בין שני סוגי הפרופילים, חשוב גם בהיבט התפיסתי: אנשים שיש להם דף עסקי הנפרד מן האישי, יפנו את הפוקוס כלפי הקידום שלו בצורה מיטבית ויצליחו לנתב את הפעולות השיווקיות באופן שימתג את העסק כאוטוריטה בתחומו לטובת הרחבת מעגל הלקוחות הנאמן – וכך יוביל להצלחה עסקית מתמשכת.

יצירת קמפיינים בפייסבוק שמושכים לקוחות

חשוב ליצור קמפיינים בפייסבוק שיש להם סיכוי גבוה להשיג את המטרה שלשמה הועלו לאוויר, שהיא העלאת החשיפה של המודעה בקרב הגולשים הנכונים – והנעה שלהם לפעולה.

התהליך הזה עשוי לקרות רק כאשר קידום ממומן בפייסבוק נעשה בצורה מקצועית והוא אינו תלוי באופן בלעדי בתקציב המוקדש לקמפיין.

זה נכון שקמפיין מושקע יותר מבחינה כספית, שנמצא באוויר זמן רב יותר, הוא לכאורה בעל סיכויים גבוהים יותר "לייצר" לקוחות משלמים, אבל תהליך יעיל תלוי לפני הכל באיכות התוכן שעולה.

הרעיון הוא לדעת כיצד למקד את המודעה במטרה שלשמה היא נוצרה ולשלב בה תכנים המושכים את העין, כגון סרטונים או גרפיקה שמייצרת סקרנות ומעודדת "הקלקה".

תהליך מוצלח של קידום ממומן בפייסבוק  מתחיל באיפיון קהל היעד 

כמו בכל אסטרטגיית פרסום ושיווק, גם במקרה של קידום ממומן בפייסבוק חשוב "לדבר ללקוחות בשפה שלהם" ולהבין מה הם מחפשים – ובדיוק בשביל זה המחקר המקדים יכול לסייע, אבל הוא לא הדבר היחיד שיהפוך קמפיין למוצלח. גם הבדיקה הקבועה של תוצאות הקידום הממומן, משמע כמות הלידים החדשה והלקוחות שנוספים, הם חשובים לצורך שיפור תהליך הקידום בהמשך ומיצוי הפוטנציאל של התקציב המוקדש לקמפיין.

המפתח לקידום שמביא תוצאות הוא פנייה לאנשי מקצוע שזוהי מומחיותם

חברת בוסט מדיה מעניקה שירותי קידום ממומן בפייסבוק, כחלק ממגוון שירותי קידום ברשת החברתית ובגוגל, מתוך מטרה לפנות לקהל היעד של עסקים בכל הדרכים הרלוונטיות ובצורה אפקטיבית.

ניהול נכון של העמוד העסקי בפייסבוק, שילוב של תוכן מדויק עם מסר בהיר ויצירת מעורבות של גולשים, הם המפתח ליצירת תהליך קידום שבאמת יסייע לקידום המכירות בעסק.

 

פרויקטים אחרונים

בין לקוחות בוסט מדיה