קידום ממומן בגוגל
קידום בגוגל AdWords
שימוש במערכת הפרסום Google AdWords, דורש לימוד, הסמכה, ניסיון וכישורי ניתוח מידע, בכדי לייצר את מירב התוצאות מתקציב נתון.
אנו מנהלים קמפיינים מחוץ לקופסא, המייצרים ללקוחותינו בכל תקציב בו בחרו להשקיע, את מקסימום התוצאות במחיר הקליק הנמוך ביותר
שניתן להשיג, ועם מספר הפניות הגבוה ביותר אותו ניתן להפיק מהתקציב.
ההתחייבות היא שלנו
אנחנו מבטיחים ללקוחותינו מקסימום תוצאות במינימום תקציב ללא חוזה שנתי בהצטרפות לשירות, חודש בחודשו, חובתנו היא לעמוד במשימתנו ולייצר עבודה, בכדי שימשך בינינו שיתוף הפעולה.
קידום ממומן בגוגל
שירות של קידום ממומן בגוגל והעלאת מודעות המופיעות בראש הדף הראשון של תוצאות החיפוש, מעלה באופן משמעותי את הסיכוי שהגולשים יבחרו להיכנס דווקא אליו, במקום אל האתרים המתחרים.
חברת בוסט מדיה מייצרת מודעות ממומנות בגוגל על פי מחקר מילות מפתח מעמיק ומדויק, המבוסס על נתונים אורגניים ואמתיים של גולשים. הקמפיינים הממומנים מצליחים למשוך גולשים ומעלים את החשיפה של לקוחות חדשים אל האתר העסקי, כחלק מאסטרטגית פרסום כוללת המתאימה לעסקים וותיקים וחדשים כאחד.
מהו קידום ממומן בגוגל ולמה צריך אותו?
קמפיינים בגוגל ממקדים את הפנייה אל הלקוחות הנכונים, כלומר לגולשים שמלכתחילה ביצעו חיפוש בגוגל על פי ביטויי מפתח מסוימים ושכיחים, משמע לקוחות שממילא זקוקים לשירות או למוצרים, שהעסק מציע.
בשונה מקידום אורגני, שמביא תוצאות לטווח הארוך אך שמצריך סבלנות ונושא פירות רק לאחר תקופה מסוימת, קידום ממומן בגוגל מהווה דרך יעילה ומידית להגיע ישירות לקהל היעד – העלאת מודעה ממומנת פירושה חשיפה בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, לפני התוצאות האורגניות.
מצד אחד, הגולשים מודעים לכך שהמודעות הללו הן פרסומות לכל דבר, אך מאידך הנוחות שבפנייה לאתרים שמופיעים ראשונים בדף מנצחת, בדרך כלל, כאשר המשמעות היא מתן מענה רלוונטי ללקוח והמטרה האמתית היא יצירת קשרי לקוחות ארוכי טווח.
מתי כדאי להעלות קמפיין ממומן לגוגל?
קידום ממומן בגוגל הוא דרך נהדרת להעניק לעסקים "דחיפה" משמעותית במכירות, להגדיל בתוך זמן קצר את החשיפה לגולשים ולהרחיב את מעגל הלקוחות. זוהי הסיבה שקמפיינים ממומנים, למעשה מתאימים לעסקים מגוונים, הנמצאים בשלבים שונים מבחינת הפעילות העסקית שהם מנהלים:
- עסקים חדשים – קידום ממומן עשוי לסייע לעסקים כאלה להתרומם ולייצר מעגל לקוחות ראשוני במהירות. גולשים שנחשפים לעסק חדש, שעוד לא צבר תאוצה ועוד לא הספיק לבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלו, סביר שיגלו סקרנות וייכנסו לאתר העסקי עצמו כדי להכירו מקרוב – ובכך יגדילו את החשיפה האורגנית של האתר ויתניעו "תגובת שרשרת" יעילה.
- עסקים וותיקים – הקידום הממומן בגוגל יכול לעזור גם לבעלי עסקים שיש להם מוניטין חיובי ופעילות עסקית ענפה בחנויות הפיזיות, אך בעולם הוירטואלי הם עדיין לא הגיעו להצלחה של ממש. זה יכול לקרות בעיקר במקרה של עסקים וותיקים עם אתר עסקי חדש, אך גם בקרב בעלי אתרים עסקיים בני כמה שנים שנחלשו עם הזמן וזקוקים ל"פריצת דרך" מחודשת.
הרעיון הוא להעלות קמפיין ממומן לאוויר, כאשר קיים סיכוי גבוה לאפקטיביות מקסימלית וכשהתקציב מאפשר לשמר את הקמפיין למספיק זמן, על מנת שימצה את הפוטנציאל שלו ובאמת יניע את הגולשים ללחוץ על המודעה עצמה.
שילוב נכון בין כמה דרכי קידום – יגדיל את המכירות של העסק
תהליך בלעדי של קידום ממומן בגוגל עשוי להיות יעיל מאוד, אך לא לאורך זמן: מדובר בשיטת שיווק בעלת תוקף מוגבל, כיוון שכל "הקלקה" משמעותה תשלום של העסק וכדאי לקבוע מראש את התקציב המיועד לתהליך השיווקי הספציפי הזה, כדי שהתהליך כולו יהיה משתלם.
חברת בוסט מדיה מציעה מגוון שירותי קידום אפקטיביים לבעלי עסקים, כאשר המטרה היא למצוא, עבור כל עסק ועסק, את התמהיל הנכון בין דרכי הפרסום השונות ברשת – ובכך להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
פרויקטים אחרונים
בין לקוחות בוסט מדיה